Mail: 
Hasło: 
Zapisz się, aby się zalogować.
!


Opiekun:
Reed Brennan

Prefekt:
Laura Sloth
Nantsuu Smith


Opiekun:
Chaz Riley

Prefekt:
Adam Marvin
Ashley Winterhood


Opiekun:
Amaretta Tinney

Prefekt:
Cathy Crowley
Chris Marshmello


Opiekun:
Annabeth Wolfrose

Prefekt:
Lilith O Brian
Rita Prince


Prefekt Naczelny:
Ambrozja Green
Juliet Perez


Sala Wejściowa
O Winsford
Samouczek - FAQ
Samouczek - Czat
Poradnik o Winsford
Zabawy w Winsford



My na Facebook
Kariera Nauczyciela
Pokój Nauczycielski
Strzeżony Loch


Dyrekcja
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów

WIELKA SALA []



Amfiteatr
Błonia
Cieplarnia
Lochy Zamkowe
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Salon Dzienny
Zakazany Las
Wieża Astronomiczna
Pokój Prefektów



Kliknij na obrazek
aby wejść do dormitorium.




18:00 - 18:35
Zajęcia dodatkowe z mentorem.

Zielarstwo
winsford_cieplarnia

18:40 - 19:15

Astronomia
winsford_wieza

19:20 - 19:55

Antyczne Runy
winsford_lekcyjna3

20:00 - 20:35

Klub Pojedynków*
winsford_las



Zastępstwa na dziś:

Brak zastępstw.

Poradnik do Quidditcha
Terminarz Rozgrywek
Tabela Wyników
Tablica dla Kapitanów i Wicekapitanów
Boisko


Opiekun Ligi:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Kapitanowie Drużyn:

Gryffindor
Kapitan:
Louisa Veress
Wicekapitan 1:
Grace Marcern
Wicekapitan 2:
Mare Maiden

Hufflepuff
Kapitan:
Hanna Gonne
Wicekapitan:
Gabrielle Simpson

Ravenclaw
Kapitan:
Sathza Ethridge
Wicekapitan:
Cathy Crowley

Slytherin
Kapitan:
Raven Clark
Wicekapitan 1:
Juliet Perez
Wicekapitan 2:
Mary Hamilton



Opiekun Pojedynków:
Amaretta Tinney

Regulamin Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć


Najbliższa wyprawa:
- | -

Objaśnienia
Karta Stałego Klienta Hogsmeade

Wejdź do Izby Pamięci
aby bliżej poznać
historię naszej Szkoły.

Antyczne Runy (E. Winslow)
Antyczne Runy (L. Rosenving)
Eliksiry (A. Riddley)
Eliksiry (J. Bacchic)
Fantastyczne Zwierzęta
Historia Magii (R. Boursier)
Łacina (M. Momente)
Numerologia (L. Evans)
OpCM (A. Amandil)
Smokologia (M. Momentel)
Transmutacja (D. Mahidevran)
Transmutacja (L. Sloth)
Zaklęcia (R. Black)
Gilderoy Lockhart czeka na wasze pytania! Napisz do nas... Wyślij
Zagadkowe Zmagania

Zagadkowe Zmagania są zabawą drużynową, w której głównym zadaniem jest rozwiązanie w jak najkrótszym czasie wszystkich zagadek przewidzianych na dane spotkanie. Każda drużyna wybiera swojego kapitana, który mobilizuje swoją drużynę do zabawy oraz to od niego zależy ile osób z jego zespołu zdobędzie punkty. Wszystkie poprawne odpowiedzi na daną zagadkę liczone są do odpowiedzi kapitana i dopiero po jego wypowiedzi pojawi się kolejna zagadka.
Czas liczony jest od pojawienia się zagadki do udzielenia poprawnej odpowiedzi przez kapitana. Każda drużyna rozwiązuje te same zagadki w różnych pokojach.

REGULAMIN
czyli o najważniejszych zasadach obowiązujących podczas zmagań
 
- Każda drużyna wybiera kapitana przed rozpoczęciem zabawy. Ma on decydujący głos i to od niego zależy kto zyska punkty oraz kiedy pojawi się kolejna zagadka (w przypadku udzielenia przez niego poprawnej odpowiedzi).
- Kapitana nie można zmieniać, chyba że organizatorzy zabawy postanowią inaczej lub sam kapitan opuści rozgrywki.
- Istnieje możliwość wskazania przez drużynę wicekapitana, który może objąć funkcję kapitana tylko i wyłącznie gdy kapitan danej drużyny opuści rozgrywkę. Jeśli kapitan opuści rozgrywkę, wtedy automatycznie nowym kapitanem zostanie wskazany wcześniej wicekapitan.
- Jeśli po opuszczeniu rozgrywki kapitana, nowym kapitanem zostaje wicekapitan, ale po jakimś czasie stary kapitan wraca, nie odzyskuje on swojej funkcji.
- Drużyny podczas trwania Zagadkowych Zmagań przesiadują wyłącznie w swoich pokojach, które zostały im przydzielone na początku zabawy.
- W przypadku wejścia do pokoju danej drużyny członka innego zespołu, organizator może nałożyć karę na drużynę, która złamała regulamin. Kara ta może polegać na doliczeniu czasu (traci bonusy czasowe), obniżeniu punktów lub całkowitej dyskwalifikacji drużyny.
- Organizatorzy mogą uznać odpowiedzi z niewielkimi błędami, to od nich zależy jak duże to będą literówki.
- Nowa zagadka pojawi się dopiero po udzieleniu odpowiedzi przez kapitana, w przypadku gdy kapitan opuści pomieszczenie, uznana zostanie ostatnia prawidłowa odpowiedź udzielona przez członka drużyny. W tym czasie drużyna lub organizatorzy mogą wyznaczyć nowego kapitana.
- Kapitan nie ma możliwości cofania swoich odpowiedzi bo ktoś nie zdążył odpowiedzieć przed nim.
- Czas liczony jest co do sekundy według czasu organizatora (ustawień jego komputera i ICeQ).
- W zabawie nie ma możliwości brania przerw. Zabawa jest ciągła, a wszystkie kwestie sporne, problemy czy dyskusje naliczane są w czasie rozwiązywania zagadek.
- Punkty za poszczególne zagadki oraz bonusy punktowe za czas są publikowane po zakończeniu zmagań.
- W podsumowaniu zmagań są informacje o zdobytych punktach przez członków drużyn oraz o czasach jakie drużyny potrzebowały na rozwiązanie każdej z zagadek.
- Drużyny mogą się poddać całkowicie i zrezygnować z rozwiązywania kolejnych zagadek, wtedy nie otrzymują również punktów bonusowych za czas.
- Drużyny mogą pominąć daną zagadkę, wtedy jednak tracą możliwość zdobycia za nią punktów, a przeciwne drużyny jeśli odpowiedzą na tę zagadkę, zdobędą podwójną ilość przewidzianych punktów.
- W przypadku kwestii spornych, o których nie mówi regulamin, decydujący głos ma organizator.
- Uczestnicy, którzy biorą udział w Zagadkowych Zmaganiach automatycznie deklarują znajomość oraz przestrzeganie regulaminu zabawy.

PRZEBIEG
czyli o tym jak wyglądają zagadkowe zmagania
- Na początku spotkania organizator wyjaśnia podstawowe zasady obowiązujące na Zagadkowych Zmaganiach, prosi również drużyny o wskazanie kapitana drużyny.
- Następnie organizator przydziela drużynom sale, w których będą rozwiązywali zagadki.
- Kapitanowie deklarują gotowość do startu, a następnie organizator zamieszcza pierwszą zagadkę.
- Uczestnicy odpowiadają na zagadkę, w ich przypadku nie ma znaczenia kolejność odpowiedzi, każdy otrzyma taką samą liczbę punktów.
- Organizatorzy na ten moment również nie patrzą na poprawność odpowiedzi uczestników. Zwracają jedynie uwagę na odpowiedź kapitana. Jeśli kapitan odpowie poprawnie, nowa zagadka się pojawi.
- Punkty otrzymują Ci uczestnicy, którzy odpowiedzieli poprawnie oraz odpowiedzieli przed kapitanem.
- Zabawa kończy się w momencie, gdy wszystkie drużyny rozwiążą wszystkie zagadki lub w przypadkach, o których mowa w regulaminie.



Zapisy na Ucznia

Uczniowie Winsford: 646
Oczekujacy na przydział: 0
Wszystkich razem: 646

Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 3

Slytherin jest w posiadaniu
Pucharu Domów.


Plan Lekcji
Dzienniki Lekcyjne
Łazienka Prefektów
Pomoc Lockharta
Prace Domowe
Tiara Przydziału
Ankieta RN
Oceny Końcowe


O Statusie
Wymagania
Obowiązki
Stan Postępów
[2018-10-19]
Losowanie All Stars [3]
17:50 w Winsford



[2018-10-19]
Spotkanie drużyny Ravenclawu
20:00 w winsford_r



[2018-10-19]
Spotkanie drużyny Gryffindoru
20:00 w winsford_g



[Więcej]
Wyślij Kupon
Nagrody
Zasady

Duchy Winsford
Ekspres Winsford
Gdzie jest Piszczel?
Gra o Grom
Jeden z Pazernych
Koło Fortuny
Miodowe Królestwo
Noc Duchów
Obscuro
Omnibus
Potteriada
Skarabeusze
Szkolny Turniej Newta
Wesz Podróżnik
Zabawy na Stronie
Zagadkowe Zmagania


Objaśnienia
Przebieg
Zdobyte Umiejętności


Objaśnienia
Kolekcja Kart
Sklep F&G


Objaśnienia
Ranking Łapaczy
Zagadki Chochlika


Łowcy Galeonów
Ranking Galeonów


Zasady
Przebieg


Regulamin
Przebieg
Nagrody i Kary
Ranking Łajnobomb

Najbliższe spotkanie:
--.-- | --:--

• O Chórku
• Działalność
• Historia Grupy

Najbliższe spotkanie:
--.-- | --:--

• O Teatrzyku
• Działalność
• Historia Grupy
Ranking Uczniów:
Juliet Perez - 137 g.
Cathy Crowley - 101 g.
Ambrozja Green - 099 g.
Chris Marshmello - 090 g.
Gabrielle Simpson - 068 g.

Ranking Nauczycieli:
Chaz Riley - 058 g.
Marcin McGreen - 051 g.
Raven Cane - 046 g.

[Ranking Galeonów]

Ranking Omnibusa:
Suzanne Lupinus - 70 pkt
Gabrielle Simpson - 50 pkt
Ambrozja Green - 40 pkt

[Ranking Omnibusa]

Ranking Chochlików:
Juliet Perez - 4 ch.
Annabeth Snow - 4 ch.
Anisha Marin - 4 ch.

[Ranking Chochlików]
 
Theme by Reny Boursier
ˆ 2014 Winsford. Wszelkie prawa zastrzeżone.

powered by jPORTAL 2 & UserPatch